UniLab • უნილაბი

სიახლეები

ბექა რატიანი – წარმატების ამბავი

მუდმივი სწავლით ვიღრმავებდი ცოდნას, მაგრამ მივხვდი, რომ პრაქტიკული გამოცდილება აუცილებელია და სწორედ ამ დროს გამოჩნდა ჩემს ცხოვრებაში უნილაბის სტაჟირების პროგრამა, რომელმაც მომცა შანსი, მემუშავა და ცოდნა გამეღრმავებინა.
ბექა რატიანი (1)

14 – 18 წელის მოზარდები – განათლება და კომპიუტერული თამაშები

14 - 18 წელის მოზარდები — საბაზო საფეხური ამ ასაკში ბავშვებს უკვე უშუალოდ პროგრამული კოდის წერა, კომპიუტერული პროგრამის შემუშავებაც შეუძლიათ.
4 (1)

8 – 13 წლის ბავშვები, დაწყებითი კლასები სკოლაში – განათლება და კომპიუტერული თამაშები

ვიზუალური პროგრამირების ყველაზე პოპულარული გარემოა scratch. ახალი ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით კომპიუტერული ტექნოლოგიები სკოლაში II - VI კლასებში ისწავლება.
3 (1)

5 – 7 წლის ბავშვები, სკოლამდელი ასაკი და დაწყებითი კლასები – განათლება და კომპიუტერული თამაშები

ინტერნეტში განთავსებული ინტერაქციული საგანმანათლებლო რესურსების ან სულაც კომპიუტერული თამაშების საშუალებით ბავშვები პატარაობიდანვე იწყებენ დამოუკიდებლად სწავლას.
2 (3)

განათლება და კომპიუტერული თამაშები

კომპიუტერული თამშებით ბავშვები სწავლობენ უცხო ენებს, უვითარდებათ, როგორც კომპიუტერული ტექნიკის სათანადოდ გამოყენებისათვის საჭირო ცოდნა, ასევე ლოგიკური აზროვნება, პრობლემის გადაჭრის უნარი და ა. შ.
1 (3)

როგორ გადავდგათ პირველი ნაბიჯები?

ვინ იცის, როგორ გაინტერესებს და როგორი კარგი იდეები გაქვს, მაგრამ ეს გავრცელებული დამოკიდებულება, რაც არ ვიცით, რომ გვეშინია, ხელს გიშლის ნაბიჯის გადადგმაში. Ხელი ჩამკიდე და წამომყევი, ნარატივდიზაინის პატარა ექსკურსიას ჩაგიტარებ…
პირველი ნაბიჯები

სოფო ბიჭიკაშვილი- წარმატების ამბავი

უნილაბი დამეხმარა ყველაზე მნიშვნელოვნის, საკუთარი თავის პოვნაში. მომავალ უნილაბელებს ვურჩევ, გამოიყენონ შანსი და გამოცადონ საკუთარი თავი სხვადასხვა მიმართულებებში
სოფო ბიჭიკაშვილი

მოსწავლეთა ეროვნული კონფერენცია ვიზუალურ პროგრამირებაში

უნილაბის, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტისა და კომპიუტერული ტექნოლოგიების სასკოლო ლაბორატორია ექსპლორიუმის ორგანიზებით ტარდება მოსწავლეთა ეროვნული კონფერენცია ვიზუალურ პროგრამირებაში.
Artboard 1 copy 3

თემურ კიტოშვილი – წარმატების ამბავი

უნივერსიტეტში სხვა მიმართულებაზე ვსწავლობდი, მაგრამ მაინც დავუბრუნდი პროგრამირებას. ბავშვობის ინტერესი ნოსტალგიად გრჩება და  შეიძლება ერთხელ უკან დაგაბრუნოს. იმედი მქონდა, რომ  უნილაბი ამ ნოსტალგიის პროფესიად გარდაქმნაში დამეხმარებოდა.
temur kitoshvili

ნარატივდიზაინერი – მწერალი თუ ჯადოქარი?

ჩვენი მისიაა, შევქმნათ, გამოვიგონოთ საინტერესო პერსონაჟი ან უკვე გამოგონილი გავაცოცხლოთ. Ჩვენი მისიაა, ავალაპარაკოთ პროგრამა, ოღონდ ისე ავალაპარაკოთ, რომ ის ცუდი მოსაუბრე კი არ იყოს და სიტყვაძუნწი, არამედ კარგად გაგიგოს და შენც გაუგო. თავისი პერსონალობა ჰქონდეს, იცოდეს,ვინ არის და რისთვის გაჩნდა.
narrative designer

ანა ბურდული – წარმატების ამბავი

დიდი ხნის განმავლობაში მინდოდა პროგრამირების შესწავლა, თუმცა არ ვიცოდი საიდან დამეწყო. მოულოდნელად უნილაბის კიბერლაბორატორიისგან მივიღე შეტყობინება კურსების ჩამონათვალით, რომელთა შორისაც იყო Front-end პროგრამირება და მივხვდი, რომ სწორედ აქედან უნდა დამეწყო.
unilab community - ana burduli