UniLab • უნილაბი

digital communications

ციფრული კომუნიკაციები

იყო დრო, როცა ბიზნესის პოპულარიზაციისთვის ცნობის ფურცელი და განცხადებების დაფა საკომუნიკაციო არხების სრულ ჩამონათვალს წარმოადგენდა, დღეს კი ჩვენ კოსმოსურ ხომალდში ვსხედვართ და კოსმოსურ იდეებს ვამზადებთ უამრავი საკომუნიკაციო პლატფორმისათვის

სიმართლე გითხრათ, ადამიანები ფურცელზე კითხვასაც გადაეჩვივნენ და აღარც განცხადებების დაფა გვხვდება სადმე, სამაგიეროდ ინტერნეტსივრცეში დღეს ყველას მარტივად მიაწვდენ ხმას.

სწორედ ამიტომ სოციალური მედიამენეჯერი დღეს ერთერთი ყველაზე მოთხოვნადი პროფესიაა და, რაც მთავარია, მზარდი შესაძლებლობები აქვს.

კურსის მიზანია გაეცნო ახალი მედიის შესაძლებლობებს, შეძლო სოციალური მედიის ეფექტურად გამოყენება, გაიგო სოციალური მედიაპლატფორმების დამატებითი შესაძლებლობები, რათა მომავალში ისინი შენი საჭიროებისამებრ გამოიყენო.

სწავლება პრაქტიკული ხასიათისაა და კურსის განმავლობაში შეძლებ თავად შექმნა და მართო სოციალური მედიაარხები, ბოლო ერთი თვის განმავლობაში კი მიღებულ ცოდნასა და გამოცდილებას რეალურ პროექტზე მუშაობისას გამოიყენებ.

ციფრული კომუნიკაციები

digital communications

იყო დრო, როცა ბიზნესის პოპულარიზაციისთვის ცნობის ფურცელი და განცხადებების დაფა საკომუნიკაციო არხების სრულ ჩამონათვალს წარმოადგენდა, დღეს კი ჩვენ კოსმოსურ ხომალდში ვსხედვართ და კოსმოსურ იდეებს ვამზადებთ უამრავი საკომუნიკაციო პლატფორმისათვის

სიმართლე გითხრათ, ადამიანები ფურცელზე კითხვასაც გადაეჩვივნენ და აღარც განცხადებების დაფა გვხვდება სადმე, სამაგიეროდ ინტერნეტსივრცეში დღეს ყველას მარტივად მიაწვდენ ხმას.

სწორედ ამიტომ სოციალური მედიამენეჯერი დღეს ერთერთი ყველაზე მოთხოვნადი პროფესიაა და, რაც მთავარია, მზარდი შესაძლებლობები აქვს.

კურსის მიზანია გაეცნო ახალი მედიის შესაძლებლობებს, შეძლო სოციალური მედიის ეფექტურად გამოყენება, გაიგო სოციალური მედიაპლატფორმების დამატებითი შესაძლებლობები, რათა მომავალში ისინი შენი საჭიროებისამებრ გამოიყენო.

სწავლება პრაქტიკული ხასიათისაა და კურსის განმავლობაში შეძლებ თავად შექმნა და მართო სოციალური მედიაარხები, ბოლო ერთი თვის განმავლობაში კი მიღებულ ცოდნასა და გამოცდილებას რეალურ პროექტზე მუშაობისას გამოიყენებ.

ლექტორების შესახებ

ლიკა მოშიაშვილი

სადაზღვევო კომპანიის ალდაგი მარკეტინგის პროექტების მენეჯერი. ტექნოლოგიების ლაბორატორიების –  უნილაბისა და ჯეოლაბის მარკეტინგისა და კომუნიკაციის ხელმძღვანელი. ინოვაციების ხელშემწყობი ფონდისა და Travel Guide-ის თანადამფუძნებელი. 10 წლიანი გამოცდილება კომუნიკაციების მიმართულებით. 

ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტის (BTU) ასოცირებული პროფესორი, კითხულობს ლექციებს საქართველოს უნივერსიტეტებსა და სასწავლებლებში, მათ შორის: ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი,  ქართულ ამერიკული უნივერსიტეტი ( GAU ), საქართველოს საზოგადოებრივ საქმეთა ინსტიტუტი ( GIPA ), ალტერბრიჯი ( PR აკადემია), ჯეოლაბი, უნილაბი და სხვა. 

ატარებს ტრენინგებსა, როგორც კერძო კომპანიებისთვის, ასევე არასამთავრობო ორგანიზაციებისა და სახელმწიფო სტრუქტურების წარმომადგენლებისთვის. კონსულტაციას უწევს სხვადასხვა კერძო კომპანიას ტრანსფორმაციის პროცესში და ახალი ტექნოლოგიების დანერგვაში. შექმნილი აქვს მრავალი ბრენდის სტრატეგია და საკომუნიკაციო კამპანია.

Email: lia.moshiashvili@iliauni.edu.ge 

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/lia-moshiashvili-9259a253/

დავით ხითარიშვილი

მუშაობს ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის პიარის სამსახურში სოციალური მედიაარხების მენეჯერად.  ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის მოწვეული ლექტორი და ასევე უნილაბის ციფრული მარკეტინგის კურსის ერთ-ერთი ლექტორი

ილიაუნის ბიზნესის ადმინისტრირების ბაკალავრი და ამავე პროგრამის მაგისტრანტი.

ქეთო ახვლედიანი

ქეთო ამჟამად კრეატიული სააგენტოს 4Media რეკლამის სპეციალისტია.

2020 წლიდან დღემდე ჯეოლაბის (GeoLab) და უნილაბის (UniLab) ლექტორია სოციალურ მედიამენეჯმენტსა და ციფრულ მარკეტინგში რეკლამის მიმართულებით.

2020 წლიდან არის Google ads, Google analytics, Facebook ads სერტიფიცირებული ციფრული მარკეტერი.