fbpx

UniLab • უნილაბი

digital communications

ციფრული კომუნიკაციები

იყო დრო, როცა ბიზნესის პოპულარიზაციისთვის ცნობის ფურცელი და განცხადებების დაფა საკომუნიკაციო არხების სრულ ჩამონათვალს წარმოადგენდა, დღეს კი ჩვენ კოსმოსურ ხომალდში ვსხედვართ და კოსმოსურ იდეებს ვამზადებთ უამრავი საკომუნიკაციო პლატფორმისათვის

სიმართლე გითხრათ, ადამიანები ფურცელზე კითხვასაც გადაეჩვივნენ და აღარც განცხადებების დაფა გვხვდება სადმე, სამაგიეროდ ინტერნეტსივრცეში დღეს ყველას მარტივად მიაწვდენ ხმას.

სწორედ ამიტომ სოციალური მედიამენეჯერი დღეს ერთერთი ყველაზე მოთხოვნადი პროფესიაა და, რაც მთავარია, მზარდი შესაძლებლობები აქვს.

კურსის მიზანია გაეცნო ახალი მედიის შესაძლებლობებს, შეძლო სოციალური მედიის ეფექტურად გამოყენება, გაიგო სოციალური მედიაპლატფორმების დამატებითი შესაძლებლობები, რათა მომავალში ისინი შენი საჭიროებისამებრ გამოიყენო.

სწავლება პრაქტიკული ხასიათისაა და კურსის განმავლობაში შეძლებ თავად შექმნა და მართო სოციალური მედიაარხები, ბოლო ერთი თვის განმავლობაში კი მიღებულ ცოდნასა და გამოცდილებას რეალურ პროექტზე მუშაობისას გამოიყენებ.

კონკურსის გზით შერჩეულ ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტებსა და კურსდამთავრებულებს, ილიაუნი + ფარგლებში, კურსის საფასური მთლიანად უფინანსდებათ უნივერსიტეტის მიერ.

ციფრული კომუნიკაციები

digital communications

იყო დრო, როცა ბიზნესის პოპულარიზაციისთვის ცნობის ფურცელი და განცხადებების დაფა საკომუნიკაციო არხების სრულ ჩამონათვალს წარმოადგენდა, დღეს კი ჩვენ კოსმოსურ ხომალდში ვსხედვართ და კოსმოსურ იდეებს ვამზადებთ უამრავი საკომუნიკაციო პლატფორმისათვის

სიმართლე გითხრათ, ადამიანები ფურცელზე კითხვასაც გადაეჩვივნენ და აღარც განცხადებების დაფა გვხვდება სადმე, სამაგიეროდ ინტერნეტსივრცეში დღეს ყველას მარტივად მიაწვდენ ხმას.

სწორედ ამიტომ სოციალური მედიამენეჯერი დღეს ერთერთი ყველაზე მოთხოვნადი პროფესიაა და, რაც მთავარია, მზარდი შესაძლებლობები აქვს.

კურსის მიზანია გაეცნო ახალი მედიის შესაძლებლობებს, შეძლო სოციალური მედიის ეფექტურად გამოყენება, გაიგო სოციალური მედიაპლატფორმების დამატებითი შესაძლებლობები, რათა მომავალში ისინი შენი საჭიროებისამებრ გამოიყენო.

სწავლება პრაქტიკული ხასიათისაა და კურსის განმავლობაში შეძლებ თავად შექმნა და მართო სოციალური მედიაარხები, ბოლო ერთი თვის განმავლობაში კი მიღებულ ცოდნასა და გამოცდილებას რეალურ პროექტზე მუშაობისას გამოიყენებ.

კონკურსის გზით შერჩეულ ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტებსა და კურსდამთავრებულებს, ილიაუნი + ფარგლებში, კურსის საფასური მთლიანად უფინანსდებათ უნივერსიტეტის მიერ.

ლექტორების შესახებ

ქეთო ახვლედიანი

ქეთო ამჟამად კრეატიული სააგენტოს 4Media რეკლამის სპეციალისტია.

2020 წლიდან დღემდე ჯეოლაბის (GeoLab) და უნილაბის (UniLab) ლექტორია სოციალურ მედიამენეჯმენტსა და ციფრულ მარკეტინგში რეკლამის მიმართულებით.

2020 წლიდან არის Google ads, Google analytics, Facebook ads სერტიფიცირებული ციფრული მარკეტერი.

მარი მიხანაშვილი

სარეკლამო სააგენტო Saatchi & Saatchi-ს კონტენტ კრეატორი, ციფრული კომუნიკაციების ლექტორი უნილაბში.

2021 წლიდან იკავებდა ილიაუნის კიბერლაბორატორია უნილაბის მარკეტინგისა და კომუნიკაციების სპეციალისტის პოზიციას. იყო ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტისა და ა(ა)იპ საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის პროექტის – კომპიუტერული უნარ-ჩვევების საბაზისო კურსებისათვის ლექტორი. მოწვეული ლექტორი ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში კურსისთვის სოციალური მედია მარკეტინგი.